سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات طلایی ساخت استخر

 

ساخت استخر توسط تیم آچارسی تمامی خدمات مرتبط با طراحی و ساخت استخر را از 0 تا 100 انجام می دهیم. پروژه های طراحی و ساخت استخر، ساخت سونا خشک، ساخت جکوزی و ساخت آلاچیق با 3 سال خدمات سرویس و نگهداری رایگان، انجام می گیرند و سازه های ارائه شده تا 30 سال شامل گارانتی مکتوب می باشند. گارانتی طولانی مدت می تواند برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز، یک مزیت به حساب آید که توسط این مجموعه ارائه شده تا کیفیت کار از قبل تضمین شده باشد.

اجرا استخر

طراحی، ساخت و اجرا استخر با کمک تیم خبره آچارسی انجام می شود. این مجموعه می تواند خدمات ساخت استخر در طبقات، استخر در ویلا، استخر در پارکینگ و … را به همراه طراحی جکوزی و ساخت سونا بخار یا خشک ارائه دهد. بیشتر تجهیزات مورد استفاده برای اجرا استخر و دیگر سازه ها تولید آچار30 هستند و به همین دلیل هم، سرویس، نگهداری و گارانتی معتبر برای سازه ها ارائه می شود.

ساخت استخر

خدمات استخر سازی آچارسی

فعالیت طولانی مدت این مجموعه در زمینه ساخت استخر، باعث شده تا سازه های کاملا مقاوم با استانداردهای جهانی برای مشتریان اجرا شود. در بخش طراحی استخر، آچارسی از هیچ محدودیتی برخوردار نیست و به راحتی می تواند اجرا انواع استخر را در سبک های مختلف و با دیزاین‌های متفاوت انجام دهد.

01

ساخت استخر با بهترین متریال

بیش از 80 درصد مواد اولیه مورد استفاده در طراحی و ساخت استخر توسط مجموعه آچارسی به تولید رسیده است.

02

زمان بندی اجرا استخر

پروژه‌هایی که توسط تیم آچارسی پذیرفته می شوند، توسط پیمانکاران طراح استخر، زمانبندی دقیقی برای آنها ارائه می شود و با توجه به این زمان پروژه ها به مشتری تحویل داده  می‌شوند.

03

تنوع نامحدود استخر سازی

تنوع در مدل‌های مختلف استخر بسیار بالا می باشد. بخش طراحی آچارسی می‌تواند با توجه به محیط و نوع واحد دیزاین مناسب برای اجرا استخر را نسبت به سلیقه مشتری تهیه کند.

اجرا انواع استخر

آچارسی خدمات اجرا استخر خانگی، استخر عمومی و موار مشابه را انجام می دهد. منظور از استخر های خانگی تمامی سازه هایی می باشند که می توان از آنها در واحد های مسکونی، ویلا، باغ و … برای تفریح ساخته شوند. این نوع از سازه ها را می توان با استفاده از متریال های مختلفی اجرا کرد. به عبارت دیگر اجرا انواع استخر که در ساختار با یکدیگر تفاوت دارند را در ادامه برای شما شرح خواهیم کرد.

استخر پیش ساخته فایبرگلاس

ساخت استخر فایبرگلاس می تواند در مدت کوتاهی انجام شود و معمولا به دلیل سهل بودن اجرا، این نوع از استخر ها طرفداران زیادی را دارند. استخر های فایبرگلاس، طول عمر بالایی دارند و این موضوع در کنار هزینه اجرای مناسب، باعث شده تا محبوبیت این استخر ها برای ساخت در باغ و ویلا بسیار زیاد باشد. با زمانی استخر سازی را برای باغ یا ویلای خود انجام دهید، علاوه بر اینکه می توانید از استخر به عنوان یک تفریح استفاده کنید، ارزش ملکتان هم افزایش پیدا خواهد کرد.

اجرا استخر بتنی

استخر های بتنی از پروسه ساخت پیچیده تری نسبت به نمونه های فایبرگلاس برخوردار هستند. این نوع از استخر ها دارای طول عمر بسیار بالایی می باشند و آچارسی این سازه ها را با 30 سال گارانتی اجرا می کند. با اینکه هزینه های ساخت این نوع استخر ها بالاست، اما مزایای فراوانی که سازه های بتنی دارند باعث شده تا بسیاری از افراد، ساخت استخر بتنی را در اولویت انتخاب داشته باشند. شما می توانید هر نوع طرح و مدلی را با سازه بتنی اجرا کنید، اما در سازه های دیگر، برای طراحی محدودیت های بسیاری برای شما وجود خواهد داشت.

استخر وینیل

استخر وینیل همان استخر بتنی می باشد که آب بندی آن با استفاده از وینیل صورت گرفته است. این نوع از استخر ها نیز طول عمر بسیار بالایی را دارند. به این نوع استخر ها، پوشش وینیل نیز گفته می شود.

مراحل ساخت استخر

برای ساخت استخر به صورت اصولی، باید تمامی مراحل گودبرداری، مسطح کردن، آرماتوربندی، لوله کشی، سیم کشی، بتن ریزی و سرامیک کاری انجام گیرد. البته هر یک از این مراحل، متخصصین خاص خود را دارند که در آن زمینه فعالیت مورد نظر را انجام می دهند.
آچارسی آماده ارائه خدمات مرتبط با استخر به مشتریان خود در سراسر ایران می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه ساخت استخر و موارد دیگر می توانید همین حالا با کارشناسان بخش فروش اچار30 در تماس باشید.

1.انتخاب مکان
2.چیدمان
3.گودبرداری
4.آرماتوربندی
5.لوله کشی و برق کشی
6.لوله کشی و برق کشی
7.بتن ریزی
1.انتخاب مکان

انتخاب مکان مناسب برای ساخت استخر

برای ساخت استخر ابتدا باید مکانی که قرار است استخر در آن احداث شود را مورد بررسی قرار دهید. در نظر گرفتن فضای مناسب برای ساخت استخر، به شما این امکان را می دهد که اگر در طول مراحل ساخت استخر نیازمند اضافه کردن یا حذف وسایلی بودید، با مشکل مواجه نشوید. زمانی که شما در مورد نوع سازه و ساخت استخر تصمیم گرفتید، باید در ابتدا مقررات و قوانین مربوط به احداث استخر را بررسی کنید. از دیگر نکات قابل توجه در ساخت استخر نوع پوشش، سیستم تصفیه و دسترسی به فاضلاب های سطحی می باشد که باید با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب و هوای منطقه خود در این مورد تصمیم گیری کنید.

2.چیدمان

ساخت و چیدمان استخر

ساخت استخر باید اولین گام در ساخت استخر باشد که معمولا پیمانکاران به این مرحله توجه زیادی نمی کنند. این مرحله با کمک دیزاینر ها انجام می گیرد و یک طرح سه بعدی از استخر برای انجام مراحل دیگر تهیه می شود. همچنین طراحی باید با سلیقه مشتری سازگاری داشته باشد به همین دلیل معمولا طرح اولیه چندین بار ویرایش می شود. قبل از اینکه اطلاعات به تیم گودبرداران ارسال شود باید طراحی اولیه را به پایان رساند.

3.گودبرداری

اجرا گودبرداری استخر

گودبرداری از مهمترین بخش های ساخت یک استخر می باشد و با توجه به ارتفاعی که برای استخر در نظر گرفته شده است، انجام می گیرد. برای این کار معمولا پیمانکاران نیاز به استفاده از بیل مکانیکی و ماشین آلات سنگین دارند؛ همچنین داشتن مجوز ساخت نیز در این مرحله ضروری است.

4.آرماتوربندی

اجرا آرماتوربندی استخر

با استفاده از میلگرد و ابزار های آرماتور بندی، زیرسازی های مورد نیاز استخر را به سازه اضافه می کنند. طول دوره آرماتور بندی استخر با توجه به اندازه سازه، مدت زمان متغیری دارد اما به طور معمول برای یک استخر با اندازه متوسط می توان این پروسه را در مدت زمان 2 روز به پایان رساند. سازه‌ها و میلگرد ها به فرم های مورد نیاز استخر در می آیند و باعث می شوند تا بتوان از بتن در این سیستم استفاده کرد.

5.لوله کشی و برق کشی

لوله کشی از مهمترین مراحل ساخت استخر می باشد و همان موردی است که با استفاده از آن می توانید آب استخر را به گردش در بیاورید و آن را به موتورخانه و یا سیستم تصفیه منتقل کنید. البته ویژگی هایی که هر استخر دارد می تواند لوله کشی را پیچیده تر کند. برای مثال اگر در چندین بخش از استخر شما فواره وجود داشته باشد، لوله کشی مدت بیشتری طول خواهد کشید و به طبع هزینه بالاتری نیز خواهد داشت.

بهترین زمان برای برق و اتصالات دیگر نیز همین مرحله می باشد و برقکاران نیز در کنار لوله کشان می توانند فعالیت های خود را انجام دهند. این مرحله معمولا یک هفته زمان می برد و بسته به سیستم لوله کشی و برق کشی مورد نیاز ممکن است متغیر باشد.

6.لوله کشی و برق کشی

لوله کشی و برق کشی استخر

لوله کشی از مهمترین مراحل ساخت استخر می باشد و همان موردی است که با استفاده از آن می توانید آب استخر را به گردش در بیاورید و آن را به موتورخانه و یا سیستم تصفیه منتقل کنید. البته ویژگی هایی که هر استخر دارد می تواند لوله کشی را پیچیده تر کند. برای مثال اگر در چندین بخش از استخر شما فواره وجود داشته باشد، لوله کشی مدت بیشتری طول خواهد کشید و به طبع هزینه بالاتری نیز خواهد داشت.

بهترین زمان برای برق و اتصالات دیگر نیز همین مرحله می باشد و برقکاران نیز در کنار لوله کشان می توانند فعالیت های خود را انجام دهند. این مرحله معمولا یک هفته زمان می برد و بسته به سیستم لوله کشی و برق کشی مورد نیاز ممکن است متغیر باشد.

7.بتن ریزی

مرحله بتن ریزی بسیار حائز اهمیت است و نیاز دارد که افراد متخصص، این کار را انجام دهند. شکل گیری پله ها، طرح ها و مدل های خاصی که در دیزاین وجود دارد باید در مرحله بتن ریزی با دقت توسط استادکاران انجام گیرد. معمولا 3 روز زمان نیاز است تا بتن کامل خشک شود و ادامه فعالیت امکان پذیر باشد.

آب بندی استخر

آب بندی استخر از مهمترین فعالیت هایی است که باید با دقت ویژه ای انجام بگیرد. در صورتی که آب بندی به درستی انجام نشود می تواند عواقب مخربی را به همراه داشته باشد و مشکلات بعدی را با خود بیاورد. آب بندی معمولا با استفاده از فایبرگلاس انجام می گیرد که یک نوع عایق بسیار مناسب برای استخر های بتنی می باشد.

نصب سیستم های استخر

نصب و راه اندازی سیستم های استخر یکی از مراحل مهم در ساخت استخر می باشد. سیستم هایی که در طراحی استخر مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از: سیستم تصفیه استخر، سیستم گرمایش، سیستم تصفیه آب استخر و جکوزی و … می باشد که توجه به راه اندازی و عملکرد درست آنها منجر به افزایش طول عمر استخر می باشد.

کاشی و سرامیک کف استخر

در مرحله کف سازی با توجه به طراحی که مورد نظر شما است کاشی کاران می توانند کف استخر و دیوار های آن را تزیین کنند. این مرحله نیز با توجه به متراژ و طرح مورد نظر شما ممکن است تا 1 هفته به طول بینجامد.

هزینه ساخت استخر

تعرفه ساخت و اجرا استخر ممکن است با توجه به امکاناتی که شما به دنبال آن هستید متفاوت باشد. برای مثال استفاده از سیستم های تصفیه آب، متراژ، نورپردازی و … می توانند بر روی هزینه ساخت استخر تاثیر داشته باشند.
همچنین محلی که می خواهید در آن اجرا استخر را انجام دهید، بسیار مهم است که از دسترسی مناسبی برخوردار باشد و با توجه به اینکه نیاز است در بسیاری از مراحل از ماشین آلات سنگین استفاده شود، باید دسترسی مناسب وجود داشته باشد. استفاده از خدمات طراحی و ساخت استخر شرکت های متخصص مانند آچارسی، که برای اجرا پروژه ها از تیم متخصص خود کمک می‌گیرد، باعث شده تا قیمت ساخت استخر به مقدار زیادی کاهش پیدا کند.

پروسه طراحی و ساخت استخر از زبان استادکاران آچارسی

خدمات ساخت و اجرا استخر

مجموعه آچار 30 متشکل از تیم های بزرگی می باشد که در سراسر ایران مستقر شده اند. این مجموعه می تواند پروژه های ساخت استخر، سونا، جکوزی و آلاچیق را در سراسر ایران اجرا کند و محدودیت خاصی برای مناطق تحت پوشش این مجموعه وجود ندارد. اجرا استخر در تهران، کرج، کوهسار، کردان و دیگر شهر ها جزو خدمات اجرا و ساخت استخر آچارسی می باشد.

ویدیو ساخت و اجرا استخر آچارسی

زمان تقریبی اجرا استخر چقدر است؟

طراحی و ساخت استخر بتنی فرایند طولانی می باشد که آچارسی 0 تا 100 این فرایند را در 30 روز به پایان میرساند.

هزینه اجرا استخر چقدر است؟

هزینه اجرا استخر با توجه به نوع استخر، بتنی، وینیل و … می تواند متفاوت باشد. متراژ طراحی استخر و جزئیات زیادی بر روی هزینه ساخت تاثیر دارند.